25.12.2012

YENİ YILA AZ KALA...YILBAŞI AĞACIMIZ


MERHABA....
2012 yi tamamlamak üzereyken evimize ışıltı,gönlümüze coşku veren ağacımızı da sonunda süsledik:))
****************
 

Dün hastane işlerim olduğu için izinliydim.İşlerim bitip eve gelince Ata ile beraber ağacımızı kurmaya başladık.İnanın süslemek falan dert değil,o dalları tek tek numaralı yerlere takmak epeyce bir zaman alıyor.
*******************

Tabii ki işin sıkıcı tarafını yapmak bana aitti.Herşey bitip ışıklarını da üzerine sarınca Ata elinde süslerle geldi.
***************
Süslerin çoğu benim el emeğim olduğu için ağacımız daha bir güzel oldu sanki:))
 **************

 Bizim kültürümüzde olmayan bir adet bu ağaç süsleme olayı.Haklısınız.Ben yeni yıla ait umut besleyebilmek,ruhumu,zihnimi güzel şeylerle doldurmak söz konusu olunca bunu hiç dert etmiyorum.Aksine ışıl ışıl bir görüntü çok ta güzel oluyor.
*********

Ağacın üzerindeki görünen ve görünmeyen keçe süslerim için ORAYA ve BURAYA 
bir de ŞURAYA  bakabilirsiniz.
Şimdilik bu kadar olsun....
SEVGİYLE VE IŞIL IŞIL KALIN.....


1 yorum :

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...