7.04.2013

AKM BİTLİS GÜNLERİ

MERHABALAR....
Ankara Atatürk Kültür Merkezi'ndeki şehir günlerine 
benim koca kalabalıktan hoşlanmadığından nadir gitmişliğim vardır.
Ama bu sefer televizyonda Büryan Kebabının görüntüsünü görünce "gitmem gerek" diyerek 
bir cumartesi etkinliği düzenledim.
Ata ve kocayı Ankamall'de bıraıp annemle Bitlis Günleri'ne gittik.Büryan kebabının başı çok kalabaktı ama 
"açılın ben bloggerım" diyerek birkaç foto aldım.Ne yazıktır ki en kötü çıkan fotolar da bu nadide kebaba ait oldu.
Giderseniz siz porsiyonu 25 tl olan bu kebabı yemekten başlayın işe.Foto ile hiç uğraşmayın.
Giriş her zamankinin aksine ücretsizdi.
El sanatları,telkari,ahşap işleri,Ahlat taşı işleri
Şimdiye kadar hep merak ettiğim kar pekmezi...Bizim için çok tatlı bir lezzet oldu ama yine de farklı ve güzeldi.
Tulum peynirinin özü buymuş....Kokuyor diye sevmezdim...Yine de çok sevmiyorum.
Çeşit çeşit peynirler...Seç,beğen,al tarzı...
Oltu taşından yüzükler..."işte taş bu" dedi satıcı,ben de hemen fotosunu çektim..
Çekme pişmaniye sever misiniz?
Bir kahveye ne dersiniz?
Bal hemen her stantta vardı.Kekik balı olduğunu söylediler.Kilosu ortalama 30 Tl idi.
Baston işçiliği ve boynuzdan yapılmış taraklar...
Tatlılar,kuru meyveler,pestil,şalgam suyu...
Gittim,gördüm...Güzel miydi derseniz,diğer şehir günlerine göre daha az kalabalık,daha az çeşitli idi.
Karar sizin..Ne olursa olsun yeni kültürler keşfetmek her zaman güzeldir....
SEVGİYLE VE NEŞEYLE KALIN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...