4.04.2013

ZERDEÇAL SOSLU TAVUK SOTE

SELAM...

Bahar geldi diye havalara girdik hemen ama Ankara'da iki gündür güneşin yüzünü göremedik.Aman bir kasvet,bir sıkıntı.Zaten bünye daha yeni saat moduna geçme konusunda acemilik yaşıyor..

Neyse...

 Laf arasında bir tarif ekleyelim.
Geçenlerde bir de bu türlüsünü deneyelim deyip te yaptım.
Tavuğun göğüs etlerini uzunlamasına kesip üzerine yarım çay bardağı  zeytinyağı,tuz,biber, 
bir tatlı kaşığı zerdeçal,biberiye,
bir diş sarmısak
ve  yarım limonun suyunu ekledim.İyice karıştırdıktan sonra kapağını kapatıp
buzdolabına kaldırdım.
 Yaklaşık 4-5 saat sonra çıkarıp yağını fazla süzdürmeden tavaya aldım.Saldığı suyu çekip rengi pembeleşene kadar kavurmaya devam ettim.Zaten çabuk pişiyor.
Tavuk döner görünümünde oldu.Etleri biraz daha ince doğrasam olurmuş:)
Ata çok sevdi....
SEVGİYLE VE NEŞEYLE KALIN..

1 yorum :

  1. Ellerine sağlık canım. Tavuk nefis görünüyor. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...