18.04.2013

GÜNEŞ LEKELERİ....

SELAMLAR YENİDEN...
İki yaz önce cilt bakımı yaptırıp ertesi gün tatile gitmiştim.Güneşe karşı geçirdiğim saatlerin sonunda 
yüzümde daha önce hiç olmayan kahverengi lekelerle tanıştım. 
Gitgide siyah renge döndü,öyle kötüydü ki aynaya bakıp ağladığımı biliyorum.
Sonra kış döneminde geçti.Geçen yaz da açıkçası bunun tamamen cilt bakımından kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüp üzerinde durmadım.Sonuç yine lekeler içinde bir yüz.
Geçen haftanın azıcık güneşi lekelerini gün yüzüne çıkarmaya başlayınca 
en sonunda bugün cilt doktoruna gittim.
 Yukardaki kremle birlikte bir de renk açıcı krem verdi.Bu 50 faktörlü bir koruyucu.Fiyatı 59 TL.
Faydasını deneyip göreceğiz.Renk açıcı kremi ise eczanede yoktu.Fiyatı 175 TL imiş.
Eczacı ise alternatif olarak Super Skin Lightener diye bir ürün önerdi.Henüz karar verebilmiş değilim.
Ama şurası kesin ki bu güneş lekeleri çok sinir bozucu birşey.
Neden her güzel şeyin bir cefası oluyor ki???
Şimdilik hoşçakalın...
SEVGİYLE KALIN...


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...