5.04.2013

YOĞURT TATLISI VE BİZİM KUŞAKLAR

SELAM....
Geçen akşamların birinde aileden birkaç kuşak biraraya geldik.Bebeği,çocuğu,genci,orta yaşlısı,yaşlısı...
Pek bir eğlenceliydi...Annemin evinde toplandık,o yüzden aynı zamanda doyurucu da oldu.
Hemen herkes "daha yemekten yeni kalktık,yiyemeyiz" nidalarıyla masaya oturdu ama tabii ki kimse bunca lezzete hayır diyemedi.
Gecenin en sevileni yoğurt  tatlısı oldu.Zaten oldum olası annem bu tatlıyı çok güzel yapar.
Daha önce de sözetmiştim 
Leman Cılızoğlu'nun yemek kitabından.
Benimle yaşıt bir kitap.İçinde yok yok.
 Daha önce bu kitaptan deneyip yaptığım İRMİK LOKMASI'na da bakabilirsiniz.
İşte bu haftanın fotolarından anlaşılacağı üzere ne zaman rejime başlansa dayanılmaz lezzetler böyle karşınıza çıkıveriyor..
Yine de kahvaltı dahil hiç ekmek yemiyor olmam,tatlıyı en minumum düzeye indirmem,şekerli ve asitli içecekleri içmemem falan bir işe yarıyor olmalı değil mi?

İşte bu haftayı da böyle kapatmış olduk.Yazarken insan günlerin ne kadar hızlı geçtiğini farkediyor..
Yarın cumartesi.Hava da güzel olacakmış
Herkese iyi hafta sonları..

SEVGİYLE KALIN......


1 yorum :

  1. Çok severim :) ancak ben irmik ve pirinç unu eklemiyordum, birde böyle deneyeceğim meraklandım şimdi lezzetine.
    Sevgiler, güzel bir haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...