5.03.2009

CİĞER TAVA


SELAM;
Gece 3 civarı elimi alnına koyunca ateşinin hala çıkmamış olduğunu gördüm ve kendi kendime 'çok şükür' dedim..Gecemiz iyi geçti.Sabah iğne yapıldı,yarın da bir tane var .
Neyse ateş olmadıktan sonra gerisi kolay.Nasıl moralim yerine geldi ,nasıl mutlu oldum..Sizlere de tekrar tekrar teşekkürler.Sizlerin de hasta olan yavrularınız çarçabuk iyileşir umarım..
Şimdiiii bu hastalık havasından çıkmamızın vakti geldi.Cumartesi gün yaptığım,hatta yazısını da hazırladığım ciğer tavayla işe başlayalım.
Buyrun;
Hafta sonları genelde pratik hazırlanan,severek yenilen yemekleri yapmayı severim.Ciğer tava da tüm ailenin onayından geçen bir lezzet olduğundan bu hafta sonu yapıp afiyetle yedik.
Kasaptan doğranmış şekilde aldığım dana ciğeri önce sudan geçirip, bir süzgeçte süzülmesi için bekletiyorum.
Bir tepsiye un ve biraz mısır unu koyuyorum.
Biraz da tuz ekleyip ciğerleri güzelce unluyorum.
Kızdırılmış bol sıvı yağda kızartıyorum.
Fazla yağını kağıt havlu üzerinde süzdürdükten sonra servis yapıyorum.
Siz yukarda ciğerlerin süzülmeden önceki halini görüyorsunuz:)
Sonra daha güzel bir şekilde çekebilirdim ama içerde bir canavar ' anne hadi bunu da çekmeden getirrrr! ' diye bağırırken daha fazla bekleyemedim. 
Yanında pilav,közlenmiş biber ve salata vardı.
Sevenlere şimdiden afiyet olsun diyorum.
Sevgiyle kalın.

18 yorum :

  1. Çok çok geçmiş olsun diyorum ve ellerine sağlık diyerek devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Mis gibi ne çok severim.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel haberini şimdi okudum.
    Çok sevindim.
    Aman ateşi daha çıkmasın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK SEVİNDİĞİM OĞLUŞUNUN İYİLEŞTİĞİNE.CNMM ÇOK SEVERİM ARNAVUT CİĞERİ ZANNEDERİM KOKUSU TAAAAA BURALARA GELDİ ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLER.....

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım sevmememe rağmen güzel görünüyo ciğer yiyemiyorum ben:))

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım sevmememe rağmen güzel görünüyo ciğer yiyemiyorum ben:))

    YanıtlaSil
  7. Allah bağışlasın sihirlioklava,sevindik..:P

    Sana ve ailene sevgi,saygılar ve mutluluklar dilerim...

    Ciğer tava da harika gözüküyor,mıhhmmm...

    YanıtlaSil
  8. Sana yorum yazarken elektiriğim gitti.gelirgelmezde hemen geldim yine sana inan çok sevindim daha iyi olmasına Allah ın izniylr hiçbirşeyi kalmayacak.

    ciğerede bayılırım yanında soğanla off offf
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. yavru kartalın düzelmesine sevindim canım.yemeğinde güzel olmuş bende severim.sık olmasada arada sırada yaparım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Gözün aydın arkadaşım.Çok sevindim evladının iyileşmesine.
    Bu arada ellerine sağlık.
    İyi akşamlar.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. BİZDEDE VAR ÖLE BİR CANAVAR HATTA İKİ DUYMASINLAR:) RESİM ÇEKİCEM AZ SABREDİN DİYORUM YAV HADİ BUNUDA ÇEKMEYİVER DEYİP BAĞIŞIYORLAR ÇOK RESİMSİZ TARİFLERİM GİTTİ ÖLE ÇOKKK..
    OĞLUNUN İYİLEŞMESİNE SEVİNDİM İNŞALLAH DAHA İYİ OLUR TEZ ZAMANDA...

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık arkadaşım..yavru kartalın durumunun iyiye gitmesine çok sevindim..iyi geceler..

    YanıtlaSil
  13. GÜNAYDIN.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ELLERİNE SAĞLIK.BU ARADA HAYIRLI CUMALAR CANIM.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım iyileşmeye başlamasına çok sevindim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. ciğer harika görünüyor.ellerine sağlık arkadaşım.ayrıcada cuman mübarek,günün feyzi rahmeti üzerine,bereketi evine, duaların kabul, amellerin makbul olsun..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyor,ciğere de bayılırım,denenir bu tarif,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. hayırlı cumalar sevgiler...ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  18. En güzel ciger tava dana ciğerinden olur fiyat ve tazelik bakımından Toptan Sakatat - Toptan Dana Ciğeri  satışı yapan yerlerden alın herzaman için daha iyi olur ben öyle yapıyorum.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...