19.03.2009

MOZAİK PASTA


Selamlar herkese...
Hepinizin bir mozaik pasta tarifi vardır.Benim de birkaç farklı yapış şeklim var.Bu da onlardan biri...
  • 100 gr tereyağı
  • 1,5 çay bardağı toz şeker
  • 1,5 çay bardağı sü
  • 4 yemek kaşığı kakao
  • 350 gr pötibör bisküvi
Tereyağını eritin.Yağı erittikten sonra ocağın altını kapatın.Şeker,süt ve kakaoyu ekleyin ve iyice karıştırın.Bisküvileri parçalara ayırarak karışıma ilave edin.Strech filmin üzerine karışımı yayın.İster rulo,ister piramit şekli verip strech filme iyice sıkıştırarak sarın.Buzluğa kaldırın ve 3-4 saat bekletin.Daha sonra buzdolabının alt kısmına indirip istediğiniz zaman yiyebilirsiniz.Tarifte üzerine çikolata sosu hazırlayıp,servisten önce pastayı soslamıştı.Benim canım çok uğraşmak istemediği için bu şekilde yaptım.
Sevgiler...Afiyet olsun...

26 yorum :

  1. canım tarifin çok pratikmiş. hiç pişirmiyormusun. sadece yağımı eritiyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Hiç eskimeyen dost bir pasta bu mozaik pasta.....Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar.Eskiden çok sık yapardım yayınladığınız tarifi.Beni anılarıma döndürdünüz:))sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Esracım,pişirmiyorsun sadece yağı eriteceksin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ne zamadır yapılmayan bir tarif hatırlatmak ne de güzel oldu :)
    Elleriner sağlık arkadaşım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. canimsin yine lezzetlerin üzerinde bir lezzet yapmissin ellerine saglik:)vah vah az kalsin arkadasin altinlari gidiyordu desene:))) unutmadanda güzelim yeni saclarinda hayirli olsun güle güle keyfini cikar,öptüm coookkk....

    YanıtlaSil
  7. çocuklugumuzun pastasıııııııı:))artık bzd çocuklarımıza yapıoz sevgiler canısıı

    YanıtlaSil
  8. bu tarif çok pratikmiş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. bu pratik pastayı neden yapmıyorum ne zamandır die kızdım kendime çocuklarımda sever üstelik.evet canım çok çalışmalıyım çocuklara kötü örnek olmiym dimi:))

    YanıtlaSil
  10. ben bunu çokkk severim aslındaapıp dondurucuna koyacaksın ani misafire hazır br lezzet tarifin için teşekkürler cnm yaıcam en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  11. daha önce hiç denemedim,ama çok yedim..deneyecek olursam tarifini uygulayacağım arkadaşım..çok güzel gözüküyor..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. CANIM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  13. yazin bu tatliyi cok seviyorum... paylasimin icin tskler, medinem

    YanıtlaSil
  14. Canim ellerine saglik cok guzel olmus mozaik pastan.. Size afiyet olsun :-)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. selam canim cocukken en cok svdigim seydi belki de annemin baska pasta bilmediginden de olabilir :)) bu arada gündür ugramadin bana sen yazmayinca eksiklik hissediyorum :(

    YanıtlaSil
  16. Bana da bir dilim var mı?

    YanıtlaSil
  17. Canım benim favorim bu..çocuklar çok sever,bir de pratik olması çok güzel..Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel yapmışsın, harika bir dilim bu. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. sitemmi ettim yoksa kusura bakma canim arkadasim seninle yazismayi hele yorumlarini okumayi cok seviyorum

    YanıtlaSil
  20. ah ahhhh...herkes burada olsa da ben herkese birer dilim ikram ederdim:))

    YanıtlaSil
  21. sevgili derya yeni adresin hayırlı olsun. evimde tadilat vardı yeni haberim oluyor değişikliklerden.bağlantılara ekliyorum hemen.
    mozaik pastayıda çok severim çocukluğumun yegane pastası o zamanlar şimdiki gibi çeşitmi vardı.yarın misafirim var yapmayı düşünebilirim aslında

    YanıtlaSil
  22. Bu tatliyi annem bize cok yapardi ve bayilirdik yemeye:) sizin sayenizde hatirlamis olduk. Bu arada, evet yurt disinda herseyi bulamiyoruz. Turkiyeden donerken bavullarda yiyecek getirmeye caliisyorum:)
    Gumruk yakalamadigi surece sorun yok. En cok ozledigim, beyaz peynir, yufkadan yapilan borekler ve tereyagi:) Bu sene getirdim. Seneyede getirecem:) Burda helal marketlerde biskuvi satiliyor. Alip deniyecegim. Ellerinize saglik. Birden cocukluguma gittim sayenizde:)
    Gurbet kusu

    YanıtlaSil
  23. MOZAİK PASTAYI ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK SEVERİM AMA BEN BİR TÜRLÜ ÜÇGEN YAPAMAIYORUM ONU YILLARDIR BÖYLE BİR BECERİKSİZLİĞİM VAR MALESEF:(((

    YanıtlaSil
  24. Uzun zamandır yemedim hiç
    Görünce özlediğimi hissettim :o
    Ellerine sağlık ablacım
    Afiyet olsun size de
    Hayırlı cumalar
    İyi günler

    YanıtlaSil
  25. ellerine saĞLIK CANIM NEFİS GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  26. en sevdigim pasta bisküvili olanlar ve bastacı mozaik.. ellerine saglık nefiss

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...