24.03.2009

KEREVİZ SALATASI (Gün Batımı Eşliğinde...)

(Fotoğrafın büyük hali için üzerine tıklayın...)
Selamlar , sevgiler... Serin serin esen bir akşamüstünden merhabalar..Yaptığım salatanın fotoğrafını çekmek isterken gözüm dışarda batmakta olan güneşe takıldı.Erdek için güneşin güzel battığı yerlerden biri derler...İşte o güneş yaz boyunca bizim balkonun karşısında denizin üzerinden batar.Şu an daha tam karşıya gelmedi ama yine de sizinle de paylaşmak istedim.
Tarifimize gelince;
  • 2 küçük boy kereviz
  • 4-5 tane ceviz içi
  • 5-6 kaşık yoğurt
  • tuz,limon,biraz zeytinyağı
  • 1 diş sarmısak,kuru nane
Önce derin bir kaba sarmısaklı yoğurdumuzu hazırlayalım.Sonra kerevizlerden birini soyalım ve her tarafına limon sürelim.Kararmaması için hemen yoğurdun içine rendeleyip,karıştıralım. Diğerini de o şekilde hazırladıktan sonra içine irice parçaladığımız cevizleri ekleyelim.Üzerine biraz tuz ve z.yağı gezdirelim.İsteğinize göre kuru nane de ekebilirsiniz.
Gerçekten kereviz yediğinizi anlamadan zevkle yiyebileceğiniz bir salata.Tabii bunu kereviz sevmeyenler için söylüyorum ki bizim ev halkı da buna dahil:)Bazı tariflerde mayonez de konabiliyor ama ben bu kez tercih etmedim.
Lütfen denemeyenler de denesin ,memnun kalacaksınız...Afiyet olsun.

47 yorum :

  1. wauuuw!!! harikaaa bayildim ben bu resime canimsin bunu muhakkak büyütüp cerceveye koyupta mutfaginda duvara asmalisin süper süper süper,ellerine,gönlüne saglik bizide bu güzel gorünümle mutlu ettigin icin tesekkürler,öptüm seni cok cooook...

    YanıtlaSil
  2. DERYACIM,HARİKA OLMUŞ.GERÇEKTEN BU ŞEKİLDE KEREVİZ YEDİĞİNİ ANLAMIYORSUN.ELLERİNE SAĞLIK.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  3. benden de bir wauuww.... cok romantikkkkkkkkkk.... medinem

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şanslısınız bulunduğunuz yer bakımından bizim yerimizede seyredin güneşi lütfen.salata enfes olmuş eline sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir an yakalmışsın:)tarifete süper ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. süper evet bnmd yaptıgım bi salata azcık azcık rendelerim hilalde yogurda karıştırır yoksa kapkara oluyor limon iyi fikirmişş afiyet olsun

    YanıtlaSil
  7. tadı zaten biliyorum çok güzel ama sunum şahaneee ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. harika bi manzara deyacım resmi bile içimi ısıttı canım meger ne çok özlemişim sıcacık güneşi ellerine salık canım

    YanıtlaSil
  9. vaaaayyyy resme bak muhtesem tablo gibi bu arada bu tarifi tuttum ben

    YanıtlaSil
  10. ELLERİNE SAĞLIK CANIM AMA RESİM SÜPER BİR SALATA BU KADAR GÜZEL SUNULABİLİR...

    YanıtlaSil
  11. bu görüntü düşman çatlatan cinsten.ne muhteşem görüntü salatada mükemmel olmuş ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. MUHTESEMSiN baska diyecek birseyim yok.

    YanıtlaSil
  13. Bak kac gundur gunes gunes derken gunesi de batisini da gormussun.Zaten lezzetli olan salatanin tadina da tad katmistir umuyorum.
    Kartalcik nasil iyimi su aralar.

    YanıtlaSil
  14. manzarada salatanin sunumuda mukemmel...ellerine saglik arkadasim.

    YanıtlaSil
  15. ben manzarayı alsam:)eline sağlık arkadaşım,sevgiler.....

    YanıtlaSil
  16. manzara muhteşem. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım bende çok severim bu salatayı resimde süper olmuşşşşşş

    YanıtlaSil
  18. lezzet harika görüntü harikaaa offff süpersin arkadaşım ellerine emeğine yüreğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  19. eline sağlık canım resimde muhteşem :)

    YanıtlaSil
  20. süper olmuş sunum harika
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşım ne kadar üretici bir fikir çok güzel düşünmüşün :)
    Kıskandım o güzelim batışın manzarasını :)
    Öpüyorum ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  22. Bu arada sitemdeki çemeni ekmek içi ile yapılınca kaç gün boyunc tüketebileceğimi sordun, açıkcası ilk defa yaptığım için pek emin değilim sanırım 1 hafta rahat bekletilebilir, ve galeta unlu yaparsan, en son onu ekleyip kontrol ederek dökmeni tavsiye ediyorum şayet un fazla gelirse tekrar zeytin yağ takviyesiyle normale döner..
    İnşALLAH yardımcı olabilmişimdir :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. salata harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  24. selamlar
    aman allahım süper bir görüntü ne güzel düşünmüşsün
    ellerine sağlık bende sıkça yaparım ama senin kadar güzel resim çekemedim
    canım ayrıca güzel dileklerin için çok teşekkürler
    sevgiler,öptüm

    sofrakeyfi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba

    arkadaşım yeni sayfan hayırlı,uğurlu olsun ..ellerine sağlık herşey çok güzel..iyi haftalar..


    http://yermisinyemezmisin.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  26. Bugüne kadar gördüğüm en güzel kereviz salatası sunumu!
    MUHTEŞEM!
    İşte budur aradığım dedirttin. Yemek konseptli bloglarda çoğu zaman herkesin bildiği tarifler veriliyor. bir yenilik yok. bir süre sonra sıkıcı oluyor. Günlük mutfakta yapılanların dökümünden başka bir şey olmuyor.
    Kendinden katılmış, yaratıcı bir fikir yok! Yemeğe ilişkin kendinden aktardığı bir anı, bilgi paylaşımı yok.
    Lütfen farklı çekim ve sunumlarla beni keyiflendirmeye devam edin. Kutluyorum sizi. Haberleşmeye devam edelim lütfen.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. gerçekten güzel yakalnmış bir fotoğraf karesi.çok beğendim...ama kereviz salatsına asla hayır diyemem.çokta sık yaparım.ellerine sağlık.seninkide çok lezzetli olmuş.
    sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  28. Yazının başını okuyunca bir an Erdek'te olup o güneşi izlemek geldi içimden,neyse sen benim yerime de izlersin artık,bizim buralarda hala kar yağmakta..:))

    YanıtlaSil
  29. allahım bu nasıl güzel bir resim.harika yakalamışsın.salatan da süper...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  30. çok güzel bir görüntü arkadaşım...kereviz salatasını çok severimm.ucunda bir çatal aldımm.ellerine sağlık..nefiss..

    YanıtlaSil
  31. Resim süper yaa:))Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  32. DERYACIM BUNE YA MAHVETTIN BIZI MUHTESEM BIR GORUNTU ELLERINE SAGLIK CANIM

    YanıtlaSil
  33. Ben de severim kerevizi.Offf şimdi olsa da yesemmm.

    YanıtlaSil
  34. nekdar romantik bir görüntü canım ellerine sağlık öptüm

    YanıtlaSil
  35. canım çok yoğun günler geçiriyorum.uğrayamadım kusuruma bakma.yine herşeyin bir harika..ellerine emeğine sağlık arkadaşım.her şey gönlünce olsun..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  36. Bu güzel salata böyle güzel manzara esliginde hic yenmezmi.Ellerine saglik canim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. yapmayı çok istediğim bir salata ama ya kokarsa diye çekinmişimdir hep.bu tariften sonra en kısa zamanda denicem...

    YanıtlaSil
  38. süper bi fotoğraf.. yılın fotosu seçtim valla:)
    hem foto hem salata süper:)
    ellerine saglık canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  39. görüntü süper tadını düşünemiyorum bile... hele gün batımındaki hali süper

    YanıtlaSil
  40. BEN BU SALATAYI HEP YAPIYORUM KEREVİZ YEMEYENE KEREVİZİ SEVDİREN SALATA ..açma tarifini almıştım dün günümde yaptım ama seninki kadar güzel olmadı ..

    YanıtlaSil
  41. cok guzel bir goruntu olmus canim cokta guzel ovguler almissin gunesin batimini yakalaman cok hos olmus eline saglik sevgiler.

    renklitatlar.blogcu

    YanıtlaSil
  42. ARKADAŞIM NERELERDESİN.İKİ GÜNDÜR GÖREMEDİM DSENİ.MERAKTA BIRAKMA BİZİ.GÖRÜŞMEK ÜZERE.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  43. kerevizin bu yoğurtlu halini yeni keşfettim ve çook sık yapıyorum artık. ama gün batımı görüntüsü ayrı bir hava vermiş :))

    YanıtlaSil
  44. hiç denemediğim bir lezzet...kızım arkadaşında yemiş...çok beğenmiş...en kısa zamanda deneyeceğim...kereviz salatanın tarifi senden...ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  45. Harika bir fotograf ve manzara, ellerine sgalik. Muzik de oyle:))cok severim cok...

    YanıtlaSil
  46. merhaba bende gittiğim bir arkadaşta bugün yemidim tadı çok güzeldi ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  47. Ellerine sağlık.
    O nasıl güzel bir sunum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...