4.03.2009

YAVRU KARTALIN PENÇESİ...

Hepinize merhabalar..Uğrayan,iyi dileklerini bırakan herkese çok teşekkürler..Ayrıca tek tek teşekküre geleceğim.
Henüz ateşimizi düşüremedik.Bugün daha da arttı.Kusma yüzünden de iyice halsizleşti.Birkaç gündür doğru dürüst birşey yiyemedi.Geçen sene de çok ağır geçirdiğimiz hastalıklar sonucu aldığımız ilaçlar taşikardiye yol açmıştı.O nedenle doktorumuz serum vermeye karar verdi.Bu akşam serum aldık,birkaç saattir ateşimiz düşmüş durumda.Yarın başka grup antibiyotiğe başlayacağız.Yeni tahliller yapılıp ciğer filmi çekilecek.Bu gece ateşi çıkmadan atlatabilirsek sanırım toparlanır.
Biz biran önce iyileşmesini bekliyoruz,o da okula gidemediği için çok üzülüyor.Umarım pazara kadar ayaklanır.Çünkü pazar günü 8 yaşına giriyor.
Tekrar herkese teşekkürler.Benim gibi hasta çocuğunun başında oturan tüm annelere acil şifalar...

32 yorum :

  1. canım allah yardımcınız olsun.kolay değil çocuğumuz hasta yatarken içimizden bir parça kopar onlar olmasında biz hasta olalım diye anne yüreği onlara kıyamıyoruz.allah acil şifalar versin tekrar.yavru KARTALA sevgiler.canım

    YanıtlaSil
  2. tekrar cok gecmisler olsun allah acil sifalar versin gülüm bende yarin sana mail göndermeyi düsünüyordum dilerimki geceniz hayirli gecer güzel saglikli haberini bekliyoruz öpüyorum ikinizide,sevgiler gülüm...

    YanıtlaSil
  3. CANIM TEZ ZAMANDA İYİ HABERLERİNLE GELMENİ BEKLİYORUZ KIYAMAM KÜÇÜK KARTALA AMA OLUCAK HASTALIKDA SAĞLIKDA SEVİNÇLERDE ÜZÜNTÜLERDE HEP BİZLER İÇİN KOCAMAN SENİDE OGLUNUDA ÖPTÜM...

    YanıtlaSil
  4. ahh çok geçmiş olsun, umarım biran önce ayaklanır. Doğum gününü de şimdiden kutluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bak ateşimiz düşmüş serum sayesinde,bu iyi haber sihirlioklava,çok sevindim.

    Eminim pazara kalmaz Kartal en güçlü performansıyla sahaya iner...:P

    İyi haberlerinizi bekliyoruz..

    Yeniden Allah şifalar versin...

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun.
    Allah şifalar versin güzel çocuğuna.
    Nazarlardan saklasın.
    İnşallah iyi heberlerini bekliyoruz
    Sevgiler iyi geceler...

    YanıtlaSil
  7. Allah'tan oglusuna acil sifa sana da boool sabir diliyorum.Inan yazini okuyunca tuylerim diken diken oldu , gozlerim yasardi cabuk iyilesin emi siz mutsuz olunca bizimde agzimizin tadi kacti.
    Hastaligi duyali beri hêp aklmidasiniz, dualarim sizinle canim.

    YanıtlaSil
  8. Canım çok geçmiş olsun.Yavrularımız hasta olunca,hiç bir şeyden zevk alamıyoruz değil mi?

    Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  9. canımmm,geçmiş olsun,allah şifa versin,çocuklar ne savunmasız varlıklar hele de hasta olunca...karakartala şifa diliyorum ve kocamannn öpüyorum...sevgiler arkadaşım....

    YanıtlaSil
  10. ah canim, kiyamam, gecmisler olsun. sifa diliyorum. ah bu hastaliklar. elimiz kolumuz bagli onlari ancak seyrettikmi cok zor oluyor. Atlatir annesi, gör bak dogum gününde nasil ayaklanacaktir. sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  11. Canım benim inan çok üzüldüm.bizde kötü günler geçirdik seni çok iyi anlıyorum.insanın içi parçalanıyor inşallah bu gece ateşlenmezde yarın çok daha iyi olursunuz.
    canım arkadaşım yavrun için dua edcem elimden başka birşey gelse inan yapardım.
    yine bizi habersiz bırakma

    Allah acil şifalar versin.
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. kardeşim çok geçmiş olsun en kısa sürede yavru kartal sağlığına kavuşur final maçını izler inşaallah selamlar

    YanıtlaSil
  13. Allah hayırlı şifalar versin.inşallah doğum gününe kadar iyileşir

    YanıtlaSil
  14. Allahım her daim yanınızda olsun acil şifalar versin ....... çok zor çok iyi biliyorum .... :(

    YanıtlaSil
  15. canım çok geçmiş olsun. İnşallah pazara kadar iyleşir.

    YanıtlaSil
  16. kıyamam bn o küçük ele tekrardan geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  17. ah canım benim ya biz bu halimizle serumdan korkarken onlar nasıl dayanıyorlar Allah en kısa zamanda şifasını versin inşallah sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. canım çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum mevsimlerin düzensizliği bizi bu hale getiriyor bizde geçen haftayı ailece hastalıkla geçirdik şükür atlattık inşallah senin yavrunda biranönce iyileşir yeni yaşı hayırlı olsun ayrıca nice senelere..

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.canımızın içi çocuklarımız bu pis dünyada maalesef çok zor büyüyorlar.İşallah en kısa zamanda toparlanırsınız sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. Çok geçmiş olsun. En kısa zamanda iyileşir ve okuluna döner inşallah.

    YanıtlaSil
  21. Büyük geçmişler olsun, hiç merak etme çocuklar hastalıkları kolay atlatıyorlar. Bir bakıyorsun çok hasta, ertesi gün gezmek istiyorlar. Acil şifalar, pazar gününe doğumgünü partisi inşallah :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. selam canım...geçmiş olsun..inşallah daha iyidir şimdi...acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşım geçmiş olsun mevlam acilllllll şifalar verir inşALLAH bir an önce ayaklanır...
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  24. Ah geçmiş olsun minik kartala, inşallah bir an önce iyileşir de kartal gibi uçar durur.

    YanıtlaSil
  25. canım Allah yardımcınız olsun.İnşallah doğum gününe kadar hiçbirşeyi kalmaz oğluşunun.acil şifalar diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. tekrar geçmiş olsun canım çocuk hasta olcağına biz olalım diyoruz valla doğru onlar şu yaşlarında nelere katlanıyorlar ya Allah beterinden saklasın bu arada benim kızda biraz toparlandı tahlil verdik bakalım nolcak sağlıkla mutlulukla kal:)

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşım,bloğumda oluşunun elinde serum bağlantısını görünce içim parcalandı.Allahtan acil şifalar diliyorum,dualarımdasınız,yapabileçeğim birşey var ise lütfen çekinme.Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  28. canıımmm yaaa çok üzüldüm geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşması dileğimle....sevgiler

    YanıtlaSil
  29. cok geçmiş olsun acil şifalar.

    YanıtlaSil
  30. Çok geçmiş olsun canım.
    Bugün seni ziyaretimde öğrendim.
    En kısa zamanda Allah sağlığına kavuştursun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. canım inşallah yavru kartalın biran önce iyileşir benim küçük kızımda geçenlerde bağırsak enfeksiyonu geçirdi ateşler içinde kavruldu yavrum serum iğne ilaç perişan olduk neyse ki benim kız iyileşti umarım senin yavrunda bir an önce iyileşir ikinizide öpüyorum

    YanıtlaSil
  32. canim gorunce cok uzuldum
    coczuklarimiz hasta olunca biz mahvoluyoruz bilirim
    allahtan acil sifalar dilerim
    umarim artik sagligina kavusmustur
    selamlar...

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...