20.03.2009

FAZLA ETKİLİ BİR KİTAP :)


Selamlar...
Sevgili Hakan bana en etkilendiğim kitabı sormuş bu mimde.Kitap okumayı severim o yüzden etkilendiğim kitap sayısı çok.
Ama bu kitap bir başka...
Bir sabah eşimi işe uğurladım.İki dakika sonra eşim elinde bir zarfla geri döndü.
Zarf Ankara'dan ,annemlere çok yakın bir adresten geliyordu ve üzeri el ile yazılmıştı.Yani tanıdık birisinden gelen mektup gibi.Gönderen kısmındaki isimse bana hiç birşey çağrıştırmadı.
Zarfı açtık ve içinde  not yazılı bu kitap çıktı.Eşim 'bu kim acaba?' diye sordu.
Adresimizi çok kimse bilmediğinden ben de çok şaşırdım ve aklıma ipucu olabilecek bir şey gelmedi.
Kitabın amatör bir baskısı vardı..Birisi kafamızı karıştırmak için eşek şakası yapıyor desek o yaşları da aşalı çok oldu.
(Bilmeyen de 70 yaşındayız sanacak ama 20 de değiliz hani..)
Neyse eşim işe gitti.
Ben de düşünüp dururken 'dur bir de google'a sorayım,o tanıyor mu?' 
diyerek oturdum bilgisayar başına ve.....
Evet google'da aradığımı buldum.Çok önceleri üye olduğum bir anne-bebek sitesinde bir çekiliş yapılmış ve 20 kişiye bu kitaptan göndermişler.Onlar bunu hoş bir şey olarak yapmışlar ama siteyle ilgili hiç bir bilgiyi eklemediklerinden,adresimi sormadan kullandıklarından
 böyle garip bir durum yaşandı.
Hemen eşime telefon açıp durumu anlattım.
Sonuç; 'bir daha adres verdiğin yerleri unutma ' oldu:)
Sevgiyle ve kitaplarla kalın....

21 yorum :

  1. Gerçekten de unutulmayacak bir anı bu hayret, merak, kıskançlık, kıskanılmak, mutluluk, korku bütün duygular birarada ve karmakarışık :)

    YanıtlaSil
  2. :) bende olsam once biraz garipserdim yani... ama sonu tam bir supriz olayi olmus. Gule gule okursun ins. sevgilerimle, medinem

    YanıtlaSil
  3. kitap en güzel hediyedirde cnm arkadaşım sen yinede öle ev adresini verme her yere bn korkarım kısss:))bebek çocuk sitelerine bnd üyeyim ama aders ıııhhh:))kıskanılmakta güzel şeyy :))

    YanıtlaSil
  4. Erkekler bu işte anlamadan dinlemeden hiddetlenmek:)))
    bu kitabı okudunuzmu merak ettim?
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ay şükür çıkmış ortaya yoksa hep merak ederdiniz.

    YanıtlaSil
  6. kitabinin anisi'da pek bir hos olmus hani:) basta karisik olsada durumlar böyle hatirlanmakta güzel olsa gerek öptüm cok cok...

    YanıtlaSil
  7. Şaşırtıcı sonuç, farklı bir anı olmuş senin için.

    YanıtlaSil
  8. sevgili İnci bahsemeyi unumuşum tabii...bu bir şiir kitabıydı..anne,çocuk ve çocukluk üzerine şiirler vardı içinde.okumuştum .sevgiler

    YanıtlaSil
  9. enteresan bir durum öyle olur olmaz yerlere adres vermemek gerekiyormus dikkatli olalim arkadasim

    YanıtlaSil
  10. Canım bence çok hoş bir sürpriz olmuş.Eskisi gibi kitap okuyamıyorum
    ama kitap en iyi dostlardan mutlu hafta sonları sımsıcak sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Şükürler olsunki goole seni kurtarmış adress verirken çok dikkatli olmak gerekiyor gerçekten mutlu hafta sonları diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  12. Neyse ki ucuz atlatmışsınız sihirlioklava,ya şu bizim Google de olmasaydı...:))

    Bu arada fotoğrafdaki kitapın başına yazılan yazı da çok manidar ve güzel düşünülmüş...

    YanıtlaSil
  13. canim süpriz cok hosta iste kafa karistirmis olmasi kötü ya ama neyseki hall olmus sevindim :))
    yazilarin okunmuyor demissin ya düzelltim canim neden oldu bilmiyorum ilgin icin tesekkür ederim sevgiler güzel bir hafta sonu dilerim

    YanıtlaSil
  14. İYİ sonuç tatlıya bağlandıya, Keşke nereden geldiklerini tam belirtselerdi...
    Üzüldüüm valla benim de eşim olsa aynısı yapardı ah şu erkler...

    YanıtlaSil
  15. google olmasa ne yapardık bilemiyorum.eskiden biz ne yapıyormuşuz.

    YanıtlaSil
  16. canım mutlu bir hafta sonu geçirmeni dilerim.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. böyle tatsız bir durumla karşılaşmana üzüldüm ...bende blog yaparken ve biryerlere e-postamı yazarken çekinirim.neyse sonunda anlaşılmış mutlu bire pazar geçirmeni diliyorum ...

    YanıtlaSil
  18. Ah şu erkekler yok mu? hemen kıskançlık krizine girmezler mi,insanı sinir ederler.

    YanıtlaSil
  19. canım üzldüm kafa karıştırıcı bir durum bende korkardım kim bunlar diye sen yine akıllılık etmişin googl amcaya sormuşun:))neyseki atlatmışın şiir kitabını her okuyuşunda kesin aklına gelecektir onunla geçmiş olsun tatlım öpüyorum ogluşunuda senide sevgilerr canım.ben sevgiliyolu

    YanıtlaSil
  20. Nereyi açarsam karşıma balık çeşitleri çıkıyor harika görünüyor.Ayrıca yaşamış olduğunuz sıkıcı olay içinde geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  21. Bu şekilde sonuçlanmasına sevindim.Haklısın,unutmamak lazım,ters köşe olmamak lazım.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...