6.02.2009

EBRULİ KEK (VEİNED CAKE )

Merhaba arkadaşlar..Kekimi ve kendimi sıradanlıktan kurtarmak istediğim birgünde kekevi.com adresinde bu tarife rastladım. Kekin malzemelerini yazmayacağım.Kendi tariflerinizden biriyle yapabilirsiniz.Ben size şeklin nasıl oluştuğunu anlatmak istiyorum.Sade olarak hazırladığımız kek hamurunun yarısını başka bir kaba ayırıyoruz.Biraz kakao ekleyip çırpıyoruz.Düz bir kek kalıbını yağlayıp,bir kepçe ile önce kakaolu karışımı tam kalıbın ortasına döküyoruz.Sonra sade karışımı bir kepçeyle alıp, yine tam ortaya kakaolu karışımın üstüne yavaşça döküyoruz.Sade olanı döktüğünüzde kakaolu karışım halka şeklinde onun etrafında kalıyor.Sırasıyla tüm karışımı bu şekilde döküp bitirdikten sonra bir kürdan ile değişik çizgiler oluşturabilirsiniz.Ben kakolu karışımı az yaptığımdan biraz daha ince oldu. Denemek isteyenlere tavsiye olunur.Afiyet olsun.

8 yorum :

  1. ARAMIZA HOŞGELDİN CANIM... GZÜEL PAYLAŞIMLAR DİLİYORUM...

    EBRULİ KEKİN HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAĞOL

    görüşmek üzere canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kek harika gözüküyor.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.
    İyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNİZE SAĞLIK ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
    SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

    YanıtlaSil
  4. el'ne salik canim ayni keki bende blocudayken yayinlamistim ama resmi yoktu insallah burada resimli olarak yayinlarim .cok sevdigim ve yillardirda severek yaptigim bi kektir.

    YanıtlaSil
  5. canim süper olmus görüntüsü hemen at agzina diyor zaten ellerine saglik güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık ne hoş bir ebruli kek bu böyle.sevgiler.bana da gel.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik kekin cok güzel görünüyor.güzel bir hafta sonu gecirmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık çok güzel olmuş bende sizi arkadaşım olarak ekledim bloğuma

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...