18.02.2009

UZAKLARDAN MEKTUP VARRRRRR...

Hepinize merhabalar...Bugün ha geldi ha gelecek diye beklediğim mektubumu aldım.Sevgili
arkadaşım Aşkınayım Hollanda'dan bana çok içten, güzel bir mektup ve yanında sürprizlerini göndermiş.Blogcudaki ilk günlerimden beri yanımda olan,çok sevdiğim arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.En kısa zamanda da ben de ona yazacağım.Böylece onun da dediği gibi blog arkadaşlığının yanında mektup arkadaşı da oluruz.Kimbilir belki birgün de biryerlerde buluşuruz.Eeee dünya küçük...
Hepinize sevgiler...

6 yorum :

  1. canim cok güzel bir baslangic olmus bence arkasida gelir insallah
    bazlamanda enfes coktandir yapmiyordum bak aklima geldi hemen yapi vereyim sevgiler ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel birşey özendim valla
    arkadaşlığınız daim olsun canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. ve sonunda ulastii:))ay bende cok mutlu oldum canim ya eline gecmesine biran niye bukadar uzun sürer ya diye endiseleniyordum:)sevgiler canim öptüm seni cok cok..

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi günlerde kullan hediyele
    rini dostlukların daim olması dileğiyle,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bloğunda değişiklik yapmışsın çok yakışmış ...

    YanıtlaSil
  6. Allah muhabbetinizi arttırsın benim iki değerli arkadaşlarım...

    Ben de sizlere Avusturalya adasından yazarım artık...:P

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...