5.02.2009

WAFFLE

Hepinize merhabalar..Makinem olmadığından evde hiç yapmadığım waffle ı tost makinesinin ızgarasının ters kısmıyla yapabileceğimi öğrenince hemen denedim.Sonuç gayet güzel oldu.
  • 1 su bardağı un
  • 1 su bardağı süt
  • 1 yumurta
  • yarım fincan sıvı yağ
  • yarım paket kab.tozu ve yarım paket vanilya
  • bir tutam tuz
  • 3 çorba kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tarçın ve kakao(isteğe göre)
Önce şeker ve yumurtayı çırpıyoruz.Sonra diğer malzemeleri de ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.Kek hamuru kıvamında olan karışımı ısıttığımız ızgaranın kalıplarına küçük bir kepçe ile döküyoruz.Yalnız ızgarayı her seferinde iyice yağlayın.Biriki saniye sonra ızgaranın üst kısmını da kapatıp pişiriyoruz.Sonra dilediğiniz şekilde ister reçelle,ister balla tüketebilirsiniz. Afiyet olsun.

5 yorum :

  1. canim sayfana tam giremiyorum tarifini goremedim ama g,runtu super duryo canim ama denemek istesemde vafil makinam yok selamlarla opuyorum canim/

    YanıtlaSil
  2. İyi geceler arkadaşım.
    Waffle'ın tost makinesinin arka kısmıyla yapılacağını ilk defa senden duydum.Çok güzel bir bilgi.
    Emeğine sağlık canım.
    Çok güzel görünüyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canım bu wafeller beni bitiriyor..önce makinesini almam lazım ..mutlaka deneyeceğim.ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Makinası olsa.
    Evdekinlere fenalık gelir.
    Çünkü ben her gün yaparım.

    YanıtlaSil
  5. Canım biliyorum gördüm.
    Benim walffle makinası takıntım var.
    O yüzden dedim makinası olsa diye.
    Ama tost makinasındada harika olmuş.
    Çok beğendim.
    Yoksa gördüm tost makinasında yaptığını.
    Hatta kardeşim gösterdi,
    bak bu waffle makinası takıntını bırak tost makinasında ne güzel oluyor diye.
    Yanlış anlaşılma olmasın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...