30.11.2012

İŞYERİNDE AŞURE KEYFİ..

SELAM,
Bugün ay sonu yoğunluğunda olacağımız için fazlasıyla stres dolu bir gün geçireceğimi düşünürken aksine yoğun ama huzurlu geçti.
Öyle ki işyerimizin emektarlarından Osman Bey bile neşeliydi bugün.Oysa her ay sonu öyle derin,öyle içli ''offffff''lar çekerdi ki..Bir kere bile of demedi.
Onun bu olumlu havası işyerinde dalga dalga yayıldı.Herkes yüzünde anlamsız bir gülümsemeyle çalışıp durdu.
Bütün bu gariplikler içinde bir de aşure etkinliği vardı.İki tane aşçı gelip aşure pişirdi.Biz de işyerini kaplayan yoğun buharın içinde kaldık.Ben bulduğum her mutfağa inip cep telefonumla tüm aşamaları görüntülemeye çalıştım.Bayan aşçının 'sakın beni çekme' tembihleriyle kıyıdan köşeden birşeyler yakaladım.
Pişer pişmez de en sıcağından bir kase kapıp masama geldim...Bir yandan çalışıp bir yandan aşuremi afiyetle yedim.
Aynı sakinlik ve huzuru yarın için de istiyorum....Hafta sonu gelmişken gerginliğe katlanmak daha zor oluyor çünkü...
Bu arada Ata hafiften boğaz ağrısından şikayet eder durumda.Bir yandan da gözkapağı kıpkırmızı şişmiş.
Bu hafta sonu için bir kaç planımız vardı.Eğer kendini iyi hissederse uygulayabiliriz..
Gidiyorum artık...Kendinize iyi bakın..
SEVGİYLE VE PAYLAŞIMLARLA KALIN....


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...