21.03.2013

YULAF EZMELİ OMLET

GÜNAYDIN....
Havanın bir sıcak bir soğuk olduğu günlerdeyiz.Bense almış olduğum rejim kararımı bir öyle bir böyle demeden hemen uygulamaya başladım.
Dedim ya dün yulaf ezmesi aldım diye,hemen ilk tarifi denedim.
Bir yemek kaşığı yulaf ezmesine üzerini kapatacak kadar süt ekleyip biraz yumuşattım.Sonra üzerine bir adet yumurta kırdım.Bolca maydanoz,zerdeçal,kırmızı biber ekleyip iyice çırptım.Tabii ki tuz koymadım.
Tavayı iyice ısıtıp (yağ koymadan) karışımı üzerine döküp kısık ateşte pişirdim.
Yumurtanın pişirilme şekli tabii ki tamamen zevkinize göre değişebilir.
Yumurtayı bu şekilde yapınca ekmek te yememiş oldum.
Bakalım bir faydası olacak mı??Dünyanın en zor işi olmalı rejim yapmak.Daha karar verdiğiniz anda bütün algılarınız açılıyor.
Çevrede ne kadar güzel yemek kokusu varsa almaya başlıyorsunuz.Dayanılmaz oluyor:)
SEVGİYLE VE AZİMLE KALIN..

7 yorum :

  1. Ne güzel olmuş iyi fikir bence

    YanıtlaSil
  2. Pazar günü mutlaka deneyeceğim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Öğle yemeğine yarım saat kala :)) canım kaldı :)) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bir ara bende kullanmıştım bu yulaf keğeğinden,ıspanağa akdar herşeyin içine atar olmuştum.
    Ellerine sğalık canım.
    Sana kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. ya ben sürekli yiyorum yulaf ezmesi ve müsli ve kornflakes. omlet de öle. ama bir arada yememiştim. denerim ki.
    :)
    minyatürkü de iyi aklıma getirdin.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Sonuclarını en kısa zaman da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Sonuclarını en kısa zaman da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...