4.06.2017

IKEA'YI GEZİYORUZ

Herkese merhaba;
Ankara'dan önce Erdek'te yaşadığımız yıllarda İkea kataloglarına hayranlıkla bakıp mağazasının olduğu bir şehirde yaşama hayali kurardım.
Ankara'ya geri geldiğimizde bile henüz İkea mağazası açılmamıştı.
Sonra buraya da açılınca sıkça uğrar olduk.
Çünkü içerisinde ev için aradığınız pratik ürünler oluyor.
Bizim gibi sıkça taşınan insanlar için de bunlar büyük kolaylık.
Ara ara da market kısmında satılan hazır İkea köftelerinden alıp
yemek yapmaya üşendiğimde fırına atıp 10 dakikada hazırlıyorum.
O nedenle ben de dün gezerken şehrinde hala İkea olmayanlar için 
 iki bölüm halinde video çektim.
İzlemek isterseniz diye ekliyorum.
Ayrıca kanalıma abone olursanız sevinirim.
Sevgiyle kalın.
1.BÖLÜM

2. BÖLÜM


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...