18.03.2009

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ

Herkese Merhabalar...
Bu önemli ve büyük günde bir destana imzasını atan tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum...
Benim rahmetli dedem öğretmendi.Bu kitap ta ona ait bir kitap.Maalesef cildi yok .Kitabın önsözünde 'İngilizlerin Gelibolu Seferinin Resmi Tarihi' yazıyor.Bir nüshasının da İngiliz Sefiri tarafından Gazi Mustafa Kemal'e takdim olunduğunu söylüyor..Gerek önsözde gerekse kitabın içindeki anlatımlarda Türk Askerinin gücünü,inancını ve azmini vurguluyor...Ben de bir hatıra olarak bunu sizle paylaşmak istedim...
Ne kadar güçlü bir millet olduğumuzu unutmayalım ve çocuklarımıza da bunu sürekli anlatalım...
Sevgiyle ve gururla kalın....

17 yorum :

  1. günaydın deryacım sende unutmayanlar arasındasın :) çok sevindim ayrıca kitap senin için çok değerli olmalı ne güzel bir miras... sevgiler

    YanıtlaSil
  2. selam canim bu onemli huzunlu ama bir o kadarda gururlu gunu andigin icin bir canakkaleli olarak sana oncelikle tesekkurlerimi gonderiyorum, tum sehitlerimizin ruhu sad olsun Allah hepsini nur icinde yatirsin, seninde yuregine saglik canim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gurur duyulacak ve okumakla bitmeyecek tarihimiz var...Tum sehidlerimizi rahmetle aniyoruz ins. Sevgiler.. medinem

    YanıtlaSil
  4. canım nede güzel anlatmışsın dikatimi oglunun isminin ata oldugu çekmişti çok güzel bir isim koymuşsun inşallah adaşı K. atatürk gibi düşüncelere sahip onun izinden giden bir türk genci olur .saglık sıhhat ömür boyu mutluluk diliyorum

    YanıtlaSil
  5. kitabı iyi sakla torunların da gururlansınlar ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  6. Çanakkale,
    Geçilen Sırat
    Çanakkale,
    Kurtuluşa berat

    Çanakkale,
    Küfre kale
    Çanakkale,
    Tevhîd ile

    Çanakkale,
    Dillerde tekbîr
    Çanakkale,
    Allah bilir.

    Çanakkale,
    Düşmana çekilen set
    Çanakkale
    En görkemli şehadet.
    Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

    YanıtlaSil
  7. Ben de sizlerin duyarlılığına çok teşekkür ediyorum....

    YanıtlaSil
  8. Canım benim nekadar güzelbir miras
    dededen toruna
    İnşallah bizde bir tek karış toprağı eksilmeden teslim edeceğiz bu ülkeyi torunlarımıza
    Ama bilinçli bir toplumla
    Buna inanmak istiyorum hala ümidim var
    Türkü beni çok duygulandırdı
    Teşekkür ediyorum öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  9. merhaba canım sistemde sorun vardı herhalde bir kaç defa denedim yorum atmakta olmadı.Tekrar denemekte fayda var.Fakat bu türkü
    beni çok duygulandırdı segilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Canakkale de gözünü bile kiprmadan canlarini veren sehitlerimizi rahmetle aniyorum.. sen de unutmayanlar arasindasin tesekkürler

    YanıtlaSil
  11. selam:)
    deryacığım evet o mübarek insanları şerefle ve minnetle andık bugün ama zaten her zaman dualarımızda değillermi?
    dede mirasına sahip çıkman çok güzel tebrikler canım
    aşağıda gördüğüm oğluma mektup yazını okudum çok kötü oldum ve ağladım insan evladı için neler yapabilmek istiyor o zor zamanlarda ama sadece dua edip beklemek geliyor elimizden ne zor bir bekleyiştir o neyse yaaa ben ağlamaya gelmemiştim boşver sağlıkla kal bacım

    YanıtlaSil
  12. Çok muhterem bir hatıran var elinde sevgili Derya,paylaşman güzel...Çanakkale Zaferinizi kutlarım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. kitabin cildi olmasada ici yeter cok güzel bir hatira,sevgiler canim...

    YanıtlaSil
  14. Canım bu kadar duyarlı olduğun ve bu hatıranı paylaştığın için teşekkürler. Çanakkale türküsü eşliğinde çok hoş olmuş.Tarihimizle gurur duyuyoruz.

    YanıtlaSil
  15. selam canım ne kadar güzel bir miras sana dedenden canım paylaşımın için sağol bugün benim içinde üzücü bir gündü rahmetle andım bende şehitlerimizi benim eşimde asker olduğu için bir başka duygu seli içindeydim bugün rabbim ailelerine sabır versin şehitlerimizde nur içinde yatsınlar iyi akşamlar canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. sağol canım eşim rutbeli yani sürekli asker:)))öpüyorum.

    YanıtlaSil
  17. canım bende memnun oldum:)))))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...