8.03.2009

OĞLUMA MEKTUP...

SEVGİLİ ATA;
2002 yılının yağmurlu bir İstanbul sabahıydı.7 aydır canımın içindeydin.Birdenbire makineler minik kalbinin durduğunu söyledi.Doktorlar başıma toplanıp yeniden atmasını sağladılar kalbinin.Baban bile habersizdi olanlardan.Çünkü rutin bir kontrol için ordaydık.Ameliyata aldılar.Epidural olduğu için herşeyin farkındaydım.Kimseye aldırmadan elim karnımda 'bir küçücük aslancık varmış' şarkısını söylüyordum sana.
Seni karnımdan çıkarıp aldıklarında ağlamadın uzun süre.İlk ağlamanı duyduğumda gözyaşlarım sel oldu.Yüzünü gösterip götürdüler yanımdan.Bitti sandım,bitmemişti.Ben sana ne kadar inandıysam,doktorlar da o kadar inanmadılar.1500 gr 35 cm lik,kendi başına nefes alamayan,organları gelişmemiş,ancak sondayla beslenebilen bir bebeğe çok şans vermediler.Topuğundan aldıkları kanı bile durduramamışlardı.O ilk gece yağmur yağdı,ben ağladım..
Tam üç gün sonra gördüm seni.Küçücüktün.Ama benim canımdın.Hastaneden çıkıp eve geldim.Yatağına bakarak 30 gün boyunca seni bekledim.Evimize getirdiğimizde 1400 gr dın.
Bitti mi dersin...Hayır.4. ayında beyinde su toplanması var dediler,4 kez tomografiye girdin.Her birinde sonucu beklerken biz de orda bittik.Sonra sorun yok ama beyin damarlarında incelik söz konusu,ayağınızda bile sallamayın dediler.
9 aylıkken kucağımızda mosmor oldun birgün.Sonradan astıma dönüşecek hastalığının başlangıcıymış,10 gün hastanede yattık seninle.
Evimize döndük yeniden.Birden burnun,diş etlerin kanamaya,eklem yerlerinde kızarıklıklar oluşmaya başladı.Yine hastane yoluna düştük.İç kanama geçirmek üzere,kanı pıhtılaşmıyor dediler.7 şişe insan kanından ayrıştırılmış trombosit verdiler.Ve tam 1 sene boyunca her hafta gidip o minik ellerinden kan verdik.Sonucunu korku içinde bekleyerek.
Bu arada astım hiç peşimizi bırakmadı.Üzerine 6 ay içinde 3 kere zatürre geçirdin.Hele geçen sene gece olmasın diye dualar ediyordum.Uyuduğunda tıkanarak uyandığın için.İlaçları bünyen kaldırmadı.'Anne kalbim çok hızlı çarpıyor ' dedin.Taşikardi oluşmuş meğer.
Bu yıl biraz daha rahatız artık.Büyüdün güçlendin.
İşte sevgili oğlum...Savaşlarla geçirdiğin tam 7 yıl geride kaldı bugün.Bu kadar güçlü olduğun için,bu kadar hastalığa rağmen asla nazlı ve şımarık bir çocuk olmadığın için,bizim oğlumuz olduğun için sana çok teşekkür ederim.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN....YÜZÜN HEP GÜLSÜN...SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUZ...
ANNEN....

50 yorum :

  1. Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
  2. Acılarla ve ızdıraplarla geçen yedi yılın sonunda aslan gibi bir çocuk olduğun için,hastalıkları göğüs gererek yendiğin için kutlarım seni yiğenim...

    Allah bundan sonraki ömründe sana dert keder göstermez inşallah...

    Nice yıllara,uzun ve huzur dolu hayat dilerim sana Yavru Kartal...

    YanıtlaSil
  3. okurken cok duygulandim gülüm tüylerimi ürperttin:((daha saglikli ve mutlu dolu yillar diliyorum,iyiki dogmus yakisiklimiz,ve güzel annesininde kadinlar gününü kutlayip hayirligeceler diliyorum arkadasim,nice senelere...

    YanıtlaSil
  4. Güzel kardeşim,neler yaşamışsın.
    ve bebeğin ne mücadeleler vermiş.
    Ne mutlu Yavrunu Allah bağışlamış.
    Senin yavrun için uğraştığın senelerde,ben de anne olma mücadelesi veriyordum.Hayat böyle birşey işte hep mücadeleyle geçiyor.Allah daha fazlasıyla bizleri sınamasın İnşallah.
    Tekrar çok geçmiş olsun.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  5. rabbim evlatlarımızla imtihan etmesin bi sabır hikayesiydi gördüğü görecegi hastane olayları orda kalmıştır inşallah evladının arkadaşımm dogum günü kutlu olsunn ömrü uzun olsun bi gün buralarda dogum anını paylaştıgın gibi evladımı damat ettim diye yazrda paylaşırız inşş selam ve dua ile hayırlı kandillerr

    YanıtlaSil
  6. Eminim tüm anneler gözleri yaşlı okuyorlardır benim gibi.
    Çok zorlu geçmiş 7 yılınız.Dilerim bundan sonraki tüm günleriniz kolay ve sevinçleri paylaşarak geçer.

    Yakışıklı oğlunuzu sıcacık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. canım benim neler çekmişsiniz inşallh hiçbirini görmemişe dönersiniz Allah bundan sonra sağlık sıhhat versin yavruna hen doğum gününüzü hemde mevlid kandilinizi kutlarım. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hayatının kalan zamanını sağlık mutluluk ve sizlerle geçirmesi dileğiyle.SAĞLIKLI YENİ SENELER DİLİYORUM.ALLAHA EMANET OLUNUZ.

    YanıtlaSil
  9. okadar ailesini sevmişki annesinin yakarışlarını duymuşki cnm hayata bağlanmış bukadar sevgi dolu bir aieye güzel bir armağan olmuş yakışıklı allah daha uzun ömürler versin.KANDİLİNİZ MUBAREK OLSUN.. SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  10. CANIM RABBİM OĞLUNA ŞİFA SAĞLIK SIHHAT VERSİN HER GELEN GÜN DİĞERİNDEN ÇOK DAHA UMUT GETİRSİN SİZLERE KÜÇÜK KARTALIMA KIYAMAM BUGÜN BENİ AĞLATMAYI BAŞARDIN HELAL OLSUN SANA DOĞUM GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM RABBİM UZUN UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN YAVRULARIMIZA SAĞLIK SIHHAR VERSİN HASTA OLANLARA ACİL ŞİFALAR VERSİN..
    KANDİLİN MÜBAREK OLSUN...
    DUALARININ KABUL MEKANININ CENNET MAKAMININ FİRDEVS OLAMSI TEMENNİSİYLE SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  11. her zaman güçlü sağlıklı olman dileğiyle ATA . Sihirli oklava sen bir cennet annesisin bilmen gerekir. sana Allahım sabırların en büyüğünü vermiş ve oğlunun yanında olduğun için şükürler olsun. keşke benim oğlumda ynımda olsaydı. seni çok iyi anlayabiliyorum. dünyanın tüm güzellikleri sizlerle olsun :) mutlu sağlıklı huzurlu günler:):):)

    YanıtlaSil
  12. Canım inan okurken ağladım.çok zor günler geçirmişsin ama şimdi maşallah aslan gibi bir oğlun var.
    doğum günü kutlu olsun.ALLAH uzun,sağlıklı bir ömür nasip etsin.
    ayrıca kandilin mübarek olsun
    ççok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Allah sizi da ima sevdiklerinizle bir eylesin ins. Kandiliniz mubarek olsun... Guzelliklerle kalmaniz dilegi ile.. medinem

    YanıtlaSil
  14. Oğlunuzun doğumgününü, sizin de kandilinizi ve kadınlar gününüzü tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  15. Çok duygulandım arkadaşım. Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin. istedikten sonra Rabbim olmayacak olanı oldurur. Çok geçmiş olsun, mevlüd kandiliniz de kutlu olsun. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  16. Bak kacgundur aglatiyosun beni cok duygulandim canim.Boyle gunde dualarim sizin icin Allah insallah kabul eder canim.

    YanıtlaSil
  17. Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.

    Kadınlar günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  18. cnm çok duygulandım.ağlamak üzereyim inan..Allah sizi birbirinizden ayırmasın..sağlıklı günlere inşallah..iyi kandiller..

    YanıtlaSil
  19. KANDİLİN VE KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  20. CANIM BENİM.
    ALLAH GÜCÜNE GÜÇ, SAVAŞAN RUHUNA KUVVETLER ŞİFALAR NASİP ETSİN YAVRUNUZA.
    ÇOK ACI BU KADAR YAŞANMIŞLIK ELBETTE.
    YAŞADIM BİLİRİM.
    ALLAHA EMANET OLUN.SAĞLIKLA NİCE UZUN YILLAR DİLİYORUM.
    HAYRLI KANDİLLER
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  21. Ah canım benim neler yaşamışsınız,okurken bile gözlerim doldu,inşallah onlar hep geride kalır,bir daha yaşamazsın canım..Ufaklığın doğum gününü kutlar,Rabbim bir daha hastalık yüzü göstermesin..Hem kadınlar gününü hemde kandilini kutlarım..Sevgi ve sağlıcakla kalın..saygılarımla..

    YanıtlaSil
  22. canım benim yaaa bin anne için en zor olan şeyi yaşamışsın şu an inan bana ağlıyorum kurban olduğumdan hiç umut kesilmez inşallah bundan sonraki yaşları küçük aslanımıza sağlık mutluluk ve huzur getirir kandilin ve kadınlar günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  23. Daha nice güzel yillari saglik ve huzur icerisinde gecirsin oglusun.
    Hayirli kandiller diliyorum ve kadinlar gününde ve her zaman mutlu olman dilegiyle,sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Cok duygulandim inan. Bundan sonra daha cok saglik diliyorum yakisikli ogluna. Senin gibi bir anneye sahip oldugu icin cok sansli.
    Nice hep birlikte gecireceginiz saglik dolu uzuuuuun yillara.

    YanıtlaSil
  25. Canım benim ya koca yedi yıl benim evlenmem senin anne olmanla başlamış he ran panik her an korku yaşamışsın şükürler olsunki aslanlar gibi bi olun var umarım acılar üzüntüler hep arkada bırakmışızdır bundan sonraki günlerinizi daha dolu dolu yaşaman dilegiyle.

    YanıtlaSil
  26. canım benim...
    Allah oğluna acil şifalar versin onu size bağışlasın.sizinle birlikte uzun yıllar sağlıklı,mutlu başarılı bir gelecek onunla olsun.çok büyük bir sınav vermişsin. Allah kulunun kaldırabileceği sıkıntıyı verirmiş.inşallah sen sınavını verdin başarı ile geçtin canım.Rabbim oğlunu size bağışlasın.nice doğum günlerinde hepsizinle ve hep yanınınızda olsun.sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  27. GÜNAYDIN CANIM.MUTLU BİR HAFTA DİLİYORUM.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  28. inan yazını okuyunca cok kötü oldum.. hatta sana şu an aglayarak yazıyorum..
    canım cok ama cok geçmiş olsun.. Allaha şükredelim ki şimdi oglum masallah süper gözüküyor.. insallah bu cektiklerinizin karsılıgını kat kat alırsınız..
    ogluna cok iyi bak benim yerime de öp..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  30. canım benim..yazını okurken ağladım inan ki..ne zor günler geçirmişsiniz..ALLAH sana ve evladına sağlıklı uzun ömür versin inşallah bundan sonraki zamanınız he pgüzel olsun ..öpüyorum canım..seni ve oğluşunu..blogcuyu neden bıraktın arkadaşım..herkes taşınıyor buaralar..bende çok üzülüyorum..böyle olunca zamanla unutuluyor keşke gitmeseydin..www.missgibi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  31. Canım inan çok duygulandım.Çok geçmiş olsun inşallah bundan sonra hep sağlıklı sıhhatli olduğu bir ömür geçirsin bu yakışıklı oğlan.Anne olmak çok zor.Ama bunlarıda sabırla atlatabilecekler yine annelerdir.Evladının bir gülümsemesi herşeye değer.Allah hep yüzünüzü güldürsün inşallah.

    YanıtlaSil
  32. Canım inan çok duygulandım.
    Ne mutlu sana ki,bu kadar güçlü bir çocuğa sahipsiz.

    Miniğin nice mutlu yıllar geçirmesini dilediğimi söyler.

    Annelik ne kadar zor değil mi?
    Ama iyi ki onlar var.Bizi hayata bağlıyorlar.

    Kendine iyi bak canım.

    YanıtlaSil
  33. merhaba ayşegül ben.bende bir anneyim.benimde oğlum astım hastası sizinkinden bir yaş küçük.sizi çok iyi anlıyorum.umarım ata bir an önce iyileşir.ben de blogspota geçmiş yeni blogculardanım ve artık takibinizdeyim.yaprak sarması arkadaşım vesilesiyle tanıdım sizi.herşey gönlünüzce olsun.sevgiler....

    YanıtlaSil
  34. merhabalar,
    canim selamlar, umarim iyisindir, uzun zaman oldu sayilir bende yoktum ziyaretinede gelemedim, canim benim neler olmus neler yasamissin bizlerle hayatinda ki en etkili 7 yili paylasmissin, inan cok uzuldum ama eminim ki senin sevgin onu tum bu zorluklari asmasina butun bu gunleri bir ani olarak ardinizda birakmanizi saglayacak,Allah oglusuna yavru kartala uzun omurler versin, gecmis dogum gunu de kutlu olsun, gec kaldim kusura bakma bende rahatsizliklarla bogusuyordum, sevginiz bir omur sizi mutluluk icinde uzuntusuz bir hayat icinde yasatsin, Su gibi temiz bir omru olsun yavru kartalin, allah acil sifalar versin, bizlerin sevgilerini ona ilet canim kendine ii bak

    YanıtlaSil
  35. oğluşunun iyileşmesine çok sevindim arkadaşım,allah sizi hiç ayırmasın inş,karakartala
    sağlıklı
    mutlu
    başarılıuzuuunnn bir ömür diliyorum,sevgiyle kal arkadaşım....

    YanıtlaSil
  36. Canım benim yazını okuyunca göz yaşlarımı tutamadım evlat nedir iyi bilirim bende anneyim allah, herkese tattırsın rabbim anneliği dünyanın en güzel duygusu.Çok şeyler yaşamışsın dilerim son bulsun yaşadıklarım herşeyde bir hayır vardır canım üzülme allah daha beterinden sakların rabbim inşallah öpüyorum seni sevgilerimle.
    http://benimbahcem.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  37. Allah seni evladına evladınıda sana bağışlasın canım oğlunun gülen yüzü solmasın sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  38. bu kadar mücadele verip çocuğunu yaşattığın ve her günü onunla beraber yılmadan bıkmadan usanmadan geçirdiğin için seni kutluyorum herkes anne olamaz diye boşuna söylememişler iyiki doğdun şanslı çocuk çünkü böyle güzel bir ailen var nice yaşlara

    YanıtlaSil
  39. Rabbim oğluna çoook uzun ömürler versin.Yavrum benim sıkı sıkı tutunmuş hayata, onu bir kez de ben burdan tebrik etmek istiyorum.Aslan parçası , güleç yüzlü minik adam,hayat sana tüm güzellikleri versin inş. ...

    YanıtlaSil
  40. selam
    canım her ikinizde cok büyük acılar yaşamışsınız, sabrının, emeklerinin karşılığını almışsın ve bu gün oğlun hala yanında, ne mutlu size. oğlunun bundan sonraki hayatı inşallah hep sağlıklı ve mutlu geçer, annesinide bu şekilde mutlu eder. oğlunun doğum günü kutlu olsun canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
  41. ALLAH EVLADINIZA HAYIRLI SAĞLIKLI VE MUTLU BİR ÖMÜR VERSİN ACISINI GÖSTERMESİN SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
  42. okurken bütün tüylerim diken diken oldu...bir anne hissetliklerini çektiklerini ancak böyle anlatabilir...çok duygulandım gözlerim doldu...inşallah hastalıklar geçmişte kalmıştır..Allah sağlıklı uzun ömürler versin oğluşunuza...öpüyorum sizi ve oğluşunuzu....

    YanıtlaSil
  43. canım Allah sana Atayı bağışlamış neler görmüş geçirmişsin hayat acımasız herşeyin üstesinden gelmişsin, inşallah bundan sonra bir daha hastalık yüzü görmez hepsi son olur... Benim oğlumda 2002 3 mart Atanın akranı sağlık içinde büyüsünler inşallah....Allah acılarını göstermesin hiçbirinin, bir gülüşleri dünyaya bedel...sevgilerimi bıraktım canım....

    YanıtlaSil
  44. sayfanıza tesadüfen geldim ve yazınızı okuyunca her satırda allahım bitti düzeldi artık demi diyerek devam ettim evladınızın bu yaşadıkları son olur güzel sağlıkla sevdikleriyle güzel günlere büyür inşallah selam ve sevgiler size güzel anne allah ayırmasın evladınızdan

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Derya:) Çok zorluklar çekmişsiniz, hep mücadele etmişsiniz ve bugüne gelmişsiniz. Ata iyi ki doğmuş! İyi ki sizin oğlunuz olmuş! Nice sağlıklı, mutlu, huzurlu, baaşrılı yaşları olsun sizlerle! Erdek'i çok severim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  46. İçim dağıldı okurken. 3.5sene en büyük prof.lara ve her türlü umutlar sonrasında allahın lütfuyla olmuştu canım oğlum enesim. Bronşit oldu sonrasında içinden hırıltılar geliyordu ağırlaştığında, ömrümden ömür gidiyordu.ki çok çok daha fazlasını yaşamışsınız..allah bir daha öyle günler yaşatmasın, herşey gittikçe güzelleşsin ailenizde.inşallah.

    YanıtlaSil
  47. Benim oğlum da 9 mart doğumlu ve adı ADA.Mektubunu okurken gerçekten çok duygulandım.Kendimi senin yerine koyduğumda senin kadar güçlü olabilirmiydim bilmiyorum.Allah hepimizin çocuklarına sağlık ve uzun ömür versin inşallah.

    YanıtlaSil
  48. Canım eğer dönersen adını yazar mısın...ben de Ada ismini çok severim,hatta bir de kızım olsa da adını Ada koysam derdim:))umarım bakarsın...sevgiler

    YanıtlaSil
  49. yaşadıklarınızın bir kısmını anlayabiliyorum,benimde yeğenim prematüre doğdu,ama ne prematüre...tam 680 gr kadar düştü,neler gördk neler...
    bir anne olarak tüm kalbimle oğlunuza ve size uzuunn,sağılıklı,birlikte nice seneler diliyorum..

    YanıtlaSil
  50. duygulanmamak elde değil...oğluşuna nice nice sağlıklı uzun ömürler dilerim...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...