27.02.2009

MİNİ MİNİ SANDVİÇLER....


Yeni günden merhabalar...
Haftasonu kahvaltınız için güzel bir tarifle geldim.Daha önce denememiş olanlara duyurulur.Yapın pamuk gibi sandviçleri,pişince içlerine dilediğiniz malzemeleri koyup afiyetle yeyin.Ya da benim gibi okuldan dönen çocuğunuza atıştırmalık bir lezzet olarak sütle beraber ikram edin..
  • 1 çay bardağı ılık süt
  • 1 çay bardağı ılık su
  • 1 yumurta(sarısı üzerine akı içine)
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 çorba kaşığı toz şeker
  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 paket instant maya
  • Yaklaşık 4 su bardağı un
Önce sıvı malzemeleri,sonra da un ve mayayı ekleyip iyice yoğuralım.Yumuşak bir hamur olması gerekiyor.Sonra üzerini örtüp 1 saat mayalanmasını bekleyelim.Hatta ben elektrikler gitiği için 2 saat mayalandırdım.Daha sonra ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp,üzerine yumurta sarısı sürelim.180 derecede 15 dk.pişiyor.
Afiyetler olsun...İyi hafta sonları...

18 yorum :

  1. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. Bende en kısa zamanda yapmayı planlıyorum Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım ya umarım bu sefer yorum gelir. ellerine salık harika duryo inşallah haftosunu denerim selamlar.

    YanıtlaSil
  3. bir sorun var ama bende mi genelde mi anlamadım...

    YanıtlaSil
  4. Miss gibi poğaçaların kokusuna geldim.
    hemen çayımın yanına alıyorum.
    ellerine sağlık canım
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım.seninde ellerine sağlık.hoşçakal

    YanıtlaSil
  6. tarif için teşekkürler canım güzel bir hafta sonu dilerim

    YanıtlaSil
  7. MMMM nefis bir görünüm.
    Bayıldım ben bu sandviçlere
    Bence hiç takma yorum işini
    demekki çok beğeniliyor ki
    böyle oluyor.
    Sen devam et tatlım yorum gelsin diye birşeyler yapma ,önce kendin için yap,çünki sen değerlisin.
    Ablandan tavsiye...
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  8. yok yok yanlış anlama oldu..karamel deneyip te yorum bırakamamış ta..

    YanıtlaSil
  9. Pamuk gibi görünüyorlar gerçekten. Bunu mutlaka deniycem. Öptüümm.

    YanıtlaSil
  10. CANIM NE ZAMANDIR BENİM DENEMEK İSTEDİĞİM BİR LEZZET HELEKİ BİZİM KIZ İÇİN SABAHLARI İLLA KAHVALTIDA YA KEK OLUCAK YA POĞAÇA ELLERİNE SAĞLIK TARTÖLET KALIBININ RESMİNİ İRMİK TATLISINA EKLEYMEDİM KESİP ARAYA RESİM KOYAMIYORUM ÇÜNKÜ BECEREMEDİM AMA BİR ÜSTÜNDEKİ MUFFİN RESİMLERİNDE VAR SENİ KOCAMAN ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  11. Aman da aman,pofuduk pofuduk beni gelin de yiyin der gibiler.Ellerine saglik,güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle,sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. merhaba;
    sevgili arkadaşım ellerine sağlık çok süper bi görüntü olmuş,keşke olsada yesem dedim.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. of of of bu harika lezzet benim icin yapilmis olsa gerek suan orada olupta kapini calmak vardi:))ellerine saglik gülüm al beni ye beni der gibi bakiyorlar yine:)sevgiler öptüm seni....

    YanıtlaSil
  14. Çok nefis görünüyor.Bir tane alabilir myim?

    YanıtlaSil
  15. eşkkürler harkese..birgün biryerlerde buluşup yeriz belki..

    YanıtlaSil
  16. sandviçler harika ellerine sağlık canım...turuncumutfak

    YanıtlaSil
  17. cnm uzun zamandır bloguna bakamadım..yine birbirinden güzel tarifler eklemişsin..en çokda poğaçayı beğendim..ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...